OBS! Nettleseren din er utdatert. Vi anbefaler at du laster ned en annen, moderne nettleser som Google Chrome, Firefox eller Microsoft Edge.

IMPORTANT! Your browser is out of date. We recommend that you download a more modern browser like Google Chrome, Firefox or Microsoft Edge.

Du er her:

Kantine

Velkommen til kantina!

Kantina har trivelige lokaler og et møtested der alle skall føle seg velkommen. Her kan du kjøpe mat og drikke eller nyte egen matpakke. Det serveres varm lunsj hver dag. Lunsjmenyen publiseres ukentlig på infoskjerm.

Maten som serveres i kantina skal være helsefremmende. Grovt brød, frukt, grønnsaker, mindre sukker.

Vi tar ikke imot kontanter, men tar både kort og vipps.

Åpningstider:

Mandag til fredag: 08:00 – 14:00

Gratis Frokost fra 08.00 – 08:45 (havregrøt og frokostblanding).

Allergier og vegetartilbud:

Kantina har vegetartilbud hver dag. Vi ordner gjerne glutenfri smøremat på bestilling. Alt av varmlunsj lages laktosefritt så langt det lar seg gjøre.

Kaffekort: Vi tilbyr kaffekort, der kaffen blir 4 kroner billigere enn ordinær pris.

Vi har Salatbar, fruktbar og smoothie.

Fredager kan du få kjøpt nystekte boller/kanelsnurr/kake.
Vi har også andre tilbud enn ellers i uka. Noen ganger vaffeldag.

Vi har kaffemaskin med diverse varme drikker og vareautomater med forskjellig små snacks og kald drikke som kan benyttes hele skoledagen.

Miljøstasjon:

Vi ønsker at elevene rydder opp etter seg, slik at vi kan holde det fint og koselig.

Tilbakemeldinger/ønsker: Vi ønsker gjerne tilbakemeldinger om utvalget i kantina osv. Vi mottar både positive og negative tilbakemeldinger med takk. Det er sånn vi kan forbedre oss. Vi tar også gjerne imot ønsker, og strekker oss så langt det lar seg gjøre.

VELKOMMEN TIL OSS :)